Kitchen Boss
Date Night
I kveld er det tid for date for Buddy og hans kone Lisa. Buddy lager kylling sorrentino med fusilli, et måltid som begge to liker.
Family Dinner
Buddy og søsteren Mary lager noen familievennlige retter, inkludert bestemor Maddalenas pølselasagne og nydelige bananpai.