Klar, ferdig, solgt!
Katarina skal hjelpe det samleglade paret Babben og Arne som har forsøkt å selge huset sitt i Mandal. Sivert skal møte Simen og Sofie, som trenger hjelp med å få leiligheten til å skille seg ut.
Sivert skal hjelpe Håkon og Acacia med å forvandle en sliten leilighet i idylliske Skuteviken i Bergen, til et innbydende objekt. Katarina skal møte Synnøve og Vidar som selger huset sitt på Hadeland.
Katarina skal møte Eivind og Christopher som selger leiligheten sin i Bergen da de skal flytte til Oslo. Sivert hjelper det katteelskende paret Bård og Lisa som selger sin tomannsbolig på Holmlia.