Knuckles
Etter å ha flyttet til jorden drar echidnaen Knuckles ut på en morsom og actionfylt reise for å finne seg selv. Han går med på å trene opp sheriffassistenten Wade Whipple som sin protesje og student for å bli en echidna-kriger.
Vennskapet mellom Knuckles og Wade blir satt på prøve når nye og gamle fiender møtes i Reno.