Min kveld
Petter Stordalen er vant til rampelyset, men hvordan takler han å skulle lede showet om sitt eget liv? Stordalen får brynt seg på lek og moro.
Golfesset Suzann «Tutta» Pettersen er kveldens hovedgjest. Tutta har lagt opp som golfproff og får nå prøvd seg som programleder i sitt eget show.
Hele Norges håndball-kaptein Gro Hammerseng-Edin er kveldens gjest, der hun får en utfordring av Anne Rimmen: Gro skal nemlig selv lede kveldens show.