Last Outpost
Villmarkbyggerne Clint Greathouse og Todd Anderson skaper helt unike bygninger ved hjelp av resirkulerte materialer, oppfinnsomhet og besluttsomhet.
Jegeren Brad trenger et mobilt oppholdssted til fisketurer. Clint og Todd bruker en snømaskin til å forvandle en gammel campingbil til en enestående ishytte.
Todd og Clint forvandler Chads Geo-Tracker til et kjøretøy for alle Alaskas årstider. En kunde vil ha en båt som kan frakte materialer over en innsjø.
Clint og Todd gir en firhjuling et vell av funksjoner. Dessuten finner de en kunde til Hägglund-gjengen og lager et amfibiekjøretøy til redningsoppdrag.