I Kina på 1920-tallet kjemper de rike Yi-søsknene om arven sin mens krig truer.
Yi Xinghua feirer bursdag og tiårsjubileum for Xinghua-magasinet sitt, og ønsker dattera Zhongyu tilbake, til blandede reaksjoner fra familien.
Etter å ha rømt fra kidnapperne, beklager Zhongyu til familien sin – og får en forretningsoppgave fra faren sin.
Zhonglings nye parfyme vekker interesse i hele Shanghai – og i Japan. Men et plutselig dødsfall og en ny innpakning setter de blomstrende forretningene i fare… og firmaets fremtid.