Legefruer
A Taste of Your Own Medicine
Dr. Jackie og dr. Simone melder seg til tjeneste både hjemme og på jobb. Mariah, Quad, Toya og Kari viser hvordan det er å være legefruer i Atlanta.
Mariah konfronterer Kari under en opphetet vinsmaking. Dr. Simone får besøk av søsteren sin, noe som vekker konkurranseinstinktet hennes.