Legendary Twins
Eighteen years ago, martial artist Jiang Feng rejected Yaoyue (Yihua Palace's sister), choosing instead to love her servant Hua Yuenu. Yaoyue's vengeful pursuit led to their deaths, but their twin sons survived. Yaoyue adopts one twin, Hua Wu Que (raised as a refined gentleman and martial artist), while the other, Xiao Yu Er, is raised by the Ten Great Villains as a master of theft and deception. Determined to have her revenge, Yaoyue manipulates the brothers' fate, setting them on a collision course to destroy each other. As the estranged twins face off repeatedly, their ultimate confrontation becomes inevitable. This is a 2022 Chinese animated series adapted from Gu Long's novel, directed by Peng Qing Zheng.