Let's Fight Ghost
Jeen er desperat etter å behandle hukommelsestapet sitt. Off gjør motstand, men de to må finne en måte å jobbe sammen på, for å beseire en ånd.
Jeen gjør Off sint når hun kommer inn i hans private bod. Spøkelset av en ung munk trenger hjelp fra Junior og Off - han vil finne kroppen sin.
Et smertefullt tilbakeblikk får Off til å vurdere øyekirurgi. Junior og Leng vil at Off skal bli med i deres spøkelsesavslørende klubb, så de lokker ham til å bruke Numwan.
Politiet etterforsker en professor etter en students død, og når Numwan blir skadet av et spøkelse under en campingtur, anklager Off Jeen for å ha såret henne.