Leva utan att dö - om diabetes
En halv million svensker lever med diabetes, en uhelbredelig sykdom som hver dag koster fem liv. Peter Jihde møter mennesker som kjemper med sin sykdom, men også mot fordommer, frykt og skam.
Susanne Östlind fikk diabetes type 2 da hun var 45 år, og nå kreves det en livsstilsendring. Olle Jonsson, vokalist Lasse Stefanz må ta sin diagnose på alvor og forstå at den er livstruende.