Level Playing Field
Midnight Basketball
Skjæringspunktet mellom sport, etnisitet og sosialpolitikk granskes ved å se på «Midnight Basketball» - et innovativt program som ble startet i Glenarden i Maryland i 1986 for å gi ungdommer i risikogruppen et fristed og bremse den økende kriminaliteten.
Det ses nærmere på hvordan skiftet i USAs immigrasjonspolitikk overfor Mellom-Amerika under Trump-administrasjonen påvirket hesteveddeløpsindustrien.
Det ses nærmere på skjæringspunktet mellom sport og politikk gjennom en gransking av basketball-ligaens Atlanta Dreams viktige rolle i valget av senator Raphael Warnock og den pågående kampen mot velgerundertrykkelse i Georgia.