Light Shop
Hver natt lyser lysbutikken opp det mørke smuget og tar imot kunder. Selv om det bare er for én kunde, holder den standhaftige eieren butikken åpen. Men å drive butikken om natten er ikke så lett, for han får besøk av alle slags kunder.