Lisey's Story
I denne thrillerserien, basert på en roman av Stephen King, følger vi Julianne Moore som enken Lisey Landon. En rekke forstyrrende hendelser vekker minner om ekteskapet med forfatteren Scott Landon (Clive Owen) og mørket som forfulgte ham.