Lizzo's Watch Out For The Big Grrrls
Den globale superstjernen Lizzo er på jakt etter selvsikre, rå kvinner til å være med i hennes verden. Bare de mest talentfulle danserne har det som skal til for å twerke på verdensscenen med henne og bli med i BIG GRRRLS' eliterekker.