Idet vi nærmer oss halvveis i leken, holder Rebel Wilson øye med alle komikerne for å ikke gå glipp av det minste knis. En ny figur kommer for å lage bråk, og en uventet reaksjon på en vits gjør at fremtiden til en komiker henger i en tynn tråd.
En sjokkerende eliminering etterlater kun tre komikere, og for å øke presset sender Rebel en "zombie" inn til dem for å røske opp i sakene.