Det er bare åtte deltakere igjen i konkurransen, og det blir ikke lettere for komikerne å holde maska når Rasmus Botoft opptrer med den legendariske "Little Gumbas".
Sju komikere er fortsatt med i konkurransen. Alle ønsker å vinne 100 000 DKK. To deltakere må imidlertid se seg slått ut etter at to røde kort blir delt ut.