Love In Memory
Is it possible to go back in time and change the course of history? Noh Jin Woo (Go Yoon) is a “brain hacker” who has the ability to get inside people’s heads and tap into their innermost thoughts. He is dating Yoo Ha Ri (Oh Ha Young), who is a top actress. When tragedy strikes and Ha Ri is murdered, Jin Woo is devastated. Using his special skills, Jin Woo decides to travel back in time and save Ha Ri. But every time he tries, a new accident occurs and Jin Woo is unable to reverse the tragedy. Can Jin Woo keep Ha Ri from being killed? “Love in Time” is a 2018 South Korean web drama series written and directed by Hwang Kyung Sung. It is the sequel to the web drama “Love in Memory” (2018).