Love Live! Sunshine!!
I Want to Shine!
Chika Takami is an ordinary girl who wants to form a School Idol Club to be a school idol. She meets potential members, but how will she get them to join?
After finding out their school is at risk of closing due to low enrollment, the girls of Aqours decide to take action and find a way to promote the town and the school they love.