Luksusfellen Danmark
Mathias liker å se ut som om han har kontroll over livet sitt og spanderer runder på vennene sine når de er i byen. Men bak fasaden føler Mathias seg dårlig og kjøper elektronikk og biler.
Da Emma og Mike møtte hverandre på ferie, var det kjærlighet ved første øyekast. De flyttet raskt sammen - men Mike låner penger av alt og alle og bruker dem på å spille.
Daniel og Sarah har tre barn sammen, men bor hver for seg. De drømmer om å flytte sammen, men tror ikke de har råd til det fordi hun vil miste bostøtten. Men det er ikke bare økonomien som står i veien.
Maria og Benjamin er begge 22 år og drømmer allerede om hus og barn. Men det er slanger i paradis. Fordi både Maria eller Benjamin bruker alle pengene de har, pluss litt til, blant annet på pengespill...