Make Me Scream
Stjerneparet og grøsserfanatikerne Tempestt Bledsoe og Darryl Bell arrangerer en skummel konkurranse hvor kjendiser (Jaleel White, Shoniqua Shandai og Lil' Xan) og vennene deres må gå gjennom hjemsøkte labyrinter uten å skrike.