Making it Home with Kortney and Kenny
Kortney Wilson bruker sin ekspertise innen flipping og eiendomsmegling til å hjelpe huseiere. Sammen med sin nye entreprenørpartner Kenny Brain vil de forvandle hvert hus til å bli fantastisk.