Man Vs Bear
En militærveteran, en ultramaratonutøver og en verdensrekordholder i vektløfting skal kjempe mot Bart, Honey Bump og Tank.
En brannsjef som så sin beste venn bli angrepet av en grizzlybjørn vender tilbake for å se frykten i hvitøyet.