Manchild
Gjenforening
Ivette, Aldos manager, tilbyr ham en sjanse for en mulig gjenforening med gruppen Uran 21, men han nekter, så dr. Regina presser Aldo til å ta denne viktige avgjørelsen som kan forandre livet hans.
Dr. Regina opplever mye stress og havner uforvarende i en dyp depresjon. Selv om pasientene hennes “mannebarna” oppsøker henne, nekter hun å gi dem terapi.
Dr. Regina innrømmer overfor Andrés, Víctor, Tony, Roberto og Aldo at hun brukte dem til å skrive boken “Mannebarn”.