MaPa
Vi ser tilbake på Emmas begravelse og Emma og Metins forhold før hun døde, da hun slet med sin nye rolle som mor.
Mens Lene blir vant til barnehagen, blir Metin kjent med den gamle hippien Harry. De to oppdager at de har noe felles.
Etter pappapermisjonen vender Metin tilbake til jobben som manusforfatter for en såpeopera. Men den nye starten blir ikke problemfri.
Emma og Metin kommer tilbake fra sin første ferie med barnet sitt. Metin er helt ødelagt etter å ha drukket for mye dagen før.