Marcial Maciel: The Wolf of God
Dokumentarserie i fire deler om tiårene med misbruk begått av fader Marcial Maciel, den beryktede lederen av Kristi Legionærer.
I Mexico starter prestestudenten Marcial Maciel Kristi Legionærer, en orden som raskt blir svært kontroversiell.
Maciel får stadig mer makt i den katolske eliten, og organisasjonen hans sprer seg over hele verden.
Etter tiår med overdådig livsstil, uten innblanding fra Vatikanet, kommer det i 1997 fram at Maciel har misbrukt barn i en årrekke.