Marvel's Cloak & Dagger
Suicide Sprints
Tandy og Tyrone prøver å finne ut hva som har skjedd med dem siden de fikk superkrefter. Tandys fortid innhenter henne, og Tyrone blir besatt av å ta hevn. I mellomtiden jobber kriminalbetjent Brigid O'Reilly med en interessant sak som har bånd til Tandy.
Tandy er på flukt idet kriminalbetjent O'Reilly nærmer seg, men kriminalbetjenten er kanskje ikke ute etter henne av samme grunn som Tandy tror. Tyrone vil ha svar og tyr til Evita og tanten Clarisse, en voodooprestinne, for å få hjelp.
Tandy og Tyrone møtes ansikt til ansikt og tar en prat. Siden de ikke har kunnet fortelle noen andre om hva som har skjedd med dem, benytter begge muligheten til å betro seg til den eneste som kan forstå dem.
Tandy blir besatt av å finne svar om Roxxon-mørkleggingen. For å finne svarene hun søker prøver Tandy ut kreftene sine for å få ny innsikt. Tyrone, på den annen side, er fokusert på å være en normal ungdom idet delstatsfinalen i basketball nærmer seg.
Tyrone går en farlig vei for å komme nærmere kriminalbetjent Connors mens Tandy later som om hun er praktikant hos Roxxon for å få svar. Praktikantstillingen blir ganske emosjonell for Tandy da hun får et glimt av hvordan livet hennes kunne ha vært.