Maxima
Denne serien forteller den fascinerende historien om dronning Máxima Zorreguieta, fra hennes tidlige liv i Argentina og New York til hun blir gift inn i den nederlandske kongefamilien.
Máxima og Willem-Alexander møtes på en fest hos felles venner i Sevilla. Det slår gnister, og en romanse oppstår mellom dem. Da Willem-Alexander tar henne med til Haag for å møte foreldrene sine, gjør Máxima sitt beste for å gjøre et godt inntrykk.
Når pressen får vite om kronprinsens nye kjæreste, blir Máxima konstant jaget av paparazzier i New York. Situasjonen eskalerer når mediene kobler fortiden til Máximas far til det Argentinske Videla-regimet.
Máxima føler seg ensom i det hun flytter til Brussel for å starte integreringen. På grunn av Willem-Alexanders travle timeplan kan han ikke besøke henne så ofte. Samtidig sliter hun med lojaliteten til sin far og kritiske spørsmål fra pressen.
Etter en offisiell etterforskning avslører Willem-Alexander at Máximas far ikke får lov til å delta i bryllupet deres. Hun blir rasende, og begynner å tvile på om faren hennes var klar over de grusomme hendelsene.
Willem-Alexander spør Máxima om å gifte seg med ham, og er til og med villig til å si fra seg tronen. Etter at resultatene fra etterforskningen av Máximas far er klare, følger samtaler med dronning Beatrix og Thomas Wagenaar.