Serien basert på Mona Kastens bestselgende «Save Me», «Save You», «Save Us»-serie: Når stipendeleven Ruby Bell blir vitne til en eksplosiv hemmelighet på Maxton Hall privatskole, blir hennes innledende fiendskap med millionærarvingen James Beaufort til en overraskende kjærlighet. Men er denne kjærligheten stor nok til å overvinne avgrunnen som skiller verdenene deres?