Mikke Mus
Ingen service
Mikke Mus og Donald Duck prøver å kjøpe lunsj i Langbein sin bar på stranden, men blir avvist på grunn av reglene: "Ingen skjorte, ingen sko, ingen service".
Jodleberg
Mikke vil gjerne besøke Minni i hytta på toppen av fjellet, men det er stor snøskredfare, noe som kan gjøre turen mer risikabel enn normalt.
Mikke skal levere croissanter til Minnis kafé, og må han kjempe mot trafikklys og andre problemer.
Mikke kjøper en pølse til Minni, men den glipper unna og fører Mikke på en vill jakt gjennom New Yorks Central Park.
Mikke mus blir fanget i en folkemengde i Tokyo i rushtiden og blir geleidet inn på feil tog. Han må komme seg tilbake på riktig rute slik at han kan komme seg på jobb i tide.