Million Dollar Listing New York
Ryan må lære et nytt språk for å selge en leilighet, Michael bestemmer seg for å ansette en gjeng massører til en visning og Fredriks klient vil selge til en mye høyere pris enn forventet.
Fredrik får ansvar for en bygning som enda er under konstruksjon. Ryan får oppdrag i et konservativt og gammeldags område. Samtidig prøver Michael å selge leiligheter verdt 30 millioner dollar.
Michael og Fredrik samarbeider om en leilighet, noe som snart leder til en konflikt. Samtidig viser Ryan et par leiligheter for et par, men jakten blir vanskelig når Ryan må leke ekteskapsrådgiver.