Kvelden er min
Petter Stordalen is used to the spotlight, but how does he handle hosting the show about his own life? Stordalen offers a playful evening.
Golf queen Suzann "Tutta" Pettersen is tonight's main guest. Tutta, retired as a pro golfer, now tries her hand as a host in her own show.
Norway's darling handball captain, Gro Hammerseng-Edin, is tonight's guest. The challenge from Anne Rimmen: "Host the show yourself."