Miskina, Poor Thing
Mabrouk
Omgitt av venner og familie, bidrar Fara så godt hun kan med å arrangere bryllupet til sin søster Safia og brudgommen Maxime. I mellomtiden nekter deres bestemor Rania å forlate kjøkkenet for å ta del i seremonien. Fara er klar for å gjøre hva som helst for å unngå et familiedrama.
Selv om Maxime har omfavnet sin nye spirituelle vei etter bryllupet, er Safia ekstremt sint på søsteren. Fara vet hun må ordne opp i skaden hun forvoldte hvis hun skal få komme tilbake til familiehjemmet. Men dette kan blir vanskeligere enn hun trodde, særlig midt i ramadan, som hun har bestemt seg for å følge ordentlig for én gangs skyld.
Det går bedre mellom Nassim og Cherifa, og Fara blir stadig mer sjalu. Mariam oppfordrer henne til å avsløre følelsene sine til Nassim, for hun risikerer å miste den lille sjansen hun fortsatt har. Men først må hun dra på skraphaugen med Damien for å hente det som er igjen av matvogna.
Fara nøler med å bli med gjengen for å se kampen mellom Frankrike og Algerie om kvelden. Begivenheten minner henne på hvordan hennes mor Najet, vist som ung kvinne i 1975, møtte hennes far Kader. Det er en mulighet til å grave i fortiden og bedre forstå hva som har gått galt med nåtiden.
Midt på natten oppdager Damien Rania liggende på kjøkkengulvet. Oppholdet hennes på sykehuset er en sjanse for alle som kommer på besøk til å ta et oppgjør. For Fara er det sannhetens øyeblikk som ansporer henne til å finne sin fremmede far.
Fara og Safia er i Oran, med to dager på seg til å finne en erstatning for Ranias tradisjonelle brødbakingsfat. Fare bruker tiden til å bli bedre kjent med sin algeriske familie og landet, og det irriterer Safia, som bare vil ta neste fly hjem. Men alt endrer seg når de møter Aris, som blir deres lokale guide.