Mister Rabbit
Denne komedien, uten verken dialog eller fortellerstemme, handler om eventyrene til Mister Rabbit, som ikke klarer det han må gjøre uten hjelp av en som er mindre enn ham, altså Little Rabbit.
Å blåse opp ballonger er lett! Men når den rampete Little Pig blander seg inn, og attpåtil bestemmer seg for å bruke blåserøret sitt, blir alt mye mer komplisert! Med mindre situasjonen krever hans utrolige presisjon, da.
Mister Rabbit mister tålmodigheten av utfordringer som å bli vekket fra lur, skade seg mens han fikser en ødelagt drage, og å prøve å få den til å fly uten vind. Men du har ikke tatt Little Rabbits oppfinnsomhet med i betraktningen.
Hva kan være finere for Mister Rabbit og Little Rabbit enn en piknik sammen? Bortsett fra når morsomme gjester inviterer seg selv. For da kan situasjonen raskt bli umulig å håndtere!
Er det egentlig en god idé å dra på camping og sove under stjernene, bysset av nattens lyder, når du sover like lett som Mister Rabbit? Det er det i alle fall ikke for Little Rabbit!
Å hvile og sole seg i en solstol er alltid et herlig og fredelig øyeblikk for Mister Rabbit, bortsett fra nå Little Rabbit og Little Pig leker i nærheten.
Alle vet at huler skjuler skumle monstre som kan være ekstra mystiske. Og den rampete Little Pig vet det så altfor godt. Men vær forsiktig, for noen ganger går leken for langt.