Mobster Confessions
John Veasey
En leiemorder for mafiaen i Philadelphia blir angrepet av sin egen mafiafamilie. Etter å ha overlevd et drapsforsøk, vitner han mot mennene som han lovte å beskytte.
Andrew Didonato
En gangster fra New York tiltrekkes av Gambino-familiens makt. Men de vender seg mot ham, og han må velge mellom å bli jaget av mafiaen og å samarbeide med myndighetene.
En mann lar seg friste av Las Vegas' rikdommer og vil gjøre alt for Chicago-mafiaen, inntil FBI advarer ham om at han kan bli drept av sin egen mafiafamilie.
En sønn er desperat etter å slippe unna sin brutale mafiafar, og han står overfor en vanskelig avgjørelse: Han må vende seg mot sin egen far eller fortsette livet som kriminell.
En sønn som ser opp til sin far i mafiaen, vil ta hevn over mafiavennene sine når faren forsvinner.
En uærlig politimann som har blitt informant for mafiaen for å tjene penger, risikerer livet for å hjelpe til med å knuse mafiaen i Philadelphia.