Model Squad
På vei til barndomshjemmet i Mississippi planlegger Heath et dristig trekk for å vinne over Caroline.
Det er "Fashion Week" i Paris og jentene har det veldig travelt. Olivia forsøker å holde seg sunn når hun deltar på arrangementer, motevisninger og fester, men begynner å merke presset.
Hannah og kjæresten Conn, reiser for å hjelpe med skadene etter at em orkan har herjet på øya St. Thomas. Hannah opplever å bli mer berørt av situasjonen enn hun på forhånd hadde trodd.