Molang
Molang og Piu Piu blir invitert på fest. De tar på seg fine klær, men Piu Pius hårlokk forhindrer kanskje at de kan gå ut. Heldigvis får Molang en idé.
Molang og Piu Piu havner i en livbåt midt ute på havet. Piu Piu får panikk, men Molang forblir selvsikker.