Moon Knight
Steven Grant, en forsiktig mann med en kjedelig jobb, begynner å mistenke at livet hans kanskje ikke er hans eget når et alter ego inni ham begynner å dukke opp.
Når Harrow nærmer seg Ammits grav, må Marc navigere gjennom Kairo, samtidig som han legger uenighetene med Layla og Steven til side, uten å sette oppdraget i fare.
Marc og Steven drar gjennom Siwa-ørkenen med Layla for å finne graven til Ammit, men trusler foran dem prøver å beskytte gudinnens hvilested.
Marc og Steven må lete i minnene sine for å finne sannheten, eller bli etterlatt.
Mens Layla sporer opp Harrow, må Marc, Steven og Khonsu dra tilbake til Kairo for å stoppe Ammit som nok en gang truer menneskeheten.