Moonlight
With a degree in publishing, Chu Li (Esther Yu) graduated from university with high hopes and big dreams. Attempting to turn those dreams into reality, Chu Li successfully lands a job at Yuan Yue Publishing House and happily settles into her new career. Unfortunately, everything she learned in school is irrelevant as she majored in finance, not publishing. Taking things in stride, Chu Li works hard to adapt to this new and ever-changing world of publishing. With her sincerity, professionalism, and truly unique vision, Chu Li earns the respect of a number of renowned authors. Sadly, no matter how hard she tries, she always seems to be on the bad side of Zhou Chuan (Ding Yu Xi), one of the company’s most famous authors. Constantly at odds with each other, it seems as if Zhou Chuan and Chu Li are destined to hate each other forever. Until fate decides to step in with an interesting twist that catches them both completely off guard. Learning that the other is actually their close online friend, Chu Li and Zhou Chuan are shocked by the discovery. Trying to process the fact that their best friend has been standing in front of them the entire time, things between Chu Li and Zhou Chuan take a definite turn. Will this unexpected truth be able to turn these former office rivals into something altogether different? Adapted from the web novel “Here’s Chu Li” by Qing Mei, “Moonlight” is a 2021 Chinese romantic comedy drama directed by Elson Chang.