Morph: Mini-Adventures
Morph er en ikonisk stjerne på barne-TV i Storbritannia. I denne serien med minieventyr, driver Morph og vennen Chas alle slags fantestreker i hjemmet sitt på en kunstners skrivebord.
Morph og Chas drar på en campingtur, men Chas ser ikke ut til å virkelig legge hjertet i det.
Chas har bygget et imponerende jernbanespor, men han vil ikke la Morph leke med toget. Morph kommer opp med en smart plan for å ta igjen.
Morph har forferdelig hikke, og det er opp til Chas å hjelpe ham med å finne en kur.