Mozart i jungelen
Alex hjelper Hailey med å finne en lett måte å tjene penger på, mens en eldre musiker kollapser i symfonihallen når Rodrigo presser ham for hardt. Etter å ha blitt ydmyket av Rodrigos assistent, får Hailey utslipp for et helt liv, og blir overrasket når Rodrigo kommer med et tilbud.
Gloria holder en innsamlingsfest for å presentere Rodrigo. Hailey blir sendt for å hente ham, og Thomas stepper inn med underholdning. Når Rodrigo endelig ankommer for å forbløffe forsamlingen, kan ikke Thomas holde seg lenger. Men den nye maestroen koser seg ikke - han er plaget av en beskjed om at en viktig person er på vei.
Rodrigo leter etter veiledning for å kvitte seg med sin "grusomme lidenskap". Med Thomas borte på hvilereise danner Cynthia et bånd med Betty. Midt i Alex' forestilling - en intim dans med romkameraten hans - blir Hailey påkalt av Rodrigo for å holde ham fra å treffe Ana Maria. Når hun drar hjem til Alex senere, liker ikke Hailey det hun finner.
Mens presset stiger før lanseringen av den nye sesongen, har Rodrigo utbrudd. Oppførselen hans skremmer symfoniens forretningskonsulent, Edward, som advarer Gloria om å få kontroll på ham - idet stjernedirigenten hennes tar med orkesteret på en overraskelsesekskursjon. Etter alt dramaet kommer Hailey hjem og finner Alex, som lurer på hvorfor hun ikke har ringt ham tilbake.