Mr. Mikami's Classroom
Byråkraten Takashi Mikami tar over klasse 3-2 og utfordrer 29 elever med et spørsmål som skaper nysgjerrighet, konflikt og en uventet endring.
Mikami besøker morderen Yuzuru, og Kanzaki leter etter sannheten. Mikamis fortid kommer til syne i forbindelse med ankomsten til en mystisk ung mann.
Saejimas forbindelse til morderen blir kjent, og Kanzaki sliter med skyldfølelse. Kryptiske fakser fra Yamota Takeru skaper oppstyr.
Kanzaki og Mikami får høre om Yuzurus smertefulle fortid. I klassens riggede forretningskonkurranse trosser elevene autoriteten med vågale ideer.
En avis avslører Mikamis bror Kota. Elevene presser Mikami til å snakke ut, med veiledning fra en kollega og ånden etter sin bror.