Mr. Robot
eps1.0_hellofriend.mov
Elliot jobber med informasjonssikkerhet om dagen og hacker om natten. Mr. Robot følger etter Elliot en kveld han blir rekruttert av en mystisk undergrunnsgruppe til å ødelegge firmaet han blir betalt for å beskytte.
Tyrell Wellick er nå utviklingsdirektør i Evil Corp etter at Terry Colby ble arrestert med Elliots hjelp. Han gir Elliot et tilbud han kan og vil avfeie: stillingen som sjef for nettsikkerheten i Evil Corps, og tilgang til en full bankkonto.
Vera holder Shayla som gissel i påvente av at Elliot skal hacke fengselet og få ham løslatt med umiddelbar virkning, en umulig oppgave selv for Elliot. Angela kontakter Terry Colby i håp om at han skal stille opp som vitne.