Mr. Throwback
En uheldig eks-basketballspiller ser etter forløsning ved å gjenforenes med sin barndomslagkamerat, NBA-stjernen Stephen Curry.
Charlie World
Danny fortsetter løgnen til Stephen tilbyr å arrangere Charlie en overdådig bursdagsfest.
Stephen er i en skudd-nedtur. Kimberly ber Danny finne den ene personen som kan hjelpe.
Når veldedighetskampen for basketball nærmer seg, drar Danny og Kimberly til Toronto for å rekruttere en stjerne.
Danny tar drastiske tiltak for å beskytte seg selv. Kimberly bringer dårlige nyheter til Stephen.
Etter en skikkelig dårlig kampdag, klarer Danny det umulige og har alle på sin side.