MrBeast: Extreme Survival!
Survive 100 Days Trapped In A Private Jet, Keep It!
I denne episoden må Armando bo i et privatfly i hundre dager under strenge regler. Plass, rutiner og sosiale overraskelser utfordrer tålmodighet og fokus.
I denne episoden reiser MrBeast og hans mannskap til en avsidesliggende øy og forsøker å overleve i syv dager med begrensede forsyninger. De må bygge ly, sikre vann og finne mat for å fullføre utfordringen.