Murder in the Red Light
Denne miniserien i tre deler utforsker hvorfor gateprostituerte blir valgt av predatorer som potensielle ofre. Murder in the Red Light tar for seg seriemorderen Steve Wrights forbrytelser som utgangspunkt for et dypdykk i dette fenomenet. Han er kjent som den beryktede Suffolk-kveleren, etter seks uker med drap i 2006.