My Magic Closet
Carol og Kyung kommer frem til en fredsavtale, men Nayara begynner å mistenke at idolet skjuler seg et sted i Brasil.
Carol og Diguinho tar med seg idolene på en tur rundt i São Paulo. Mok og Dae-ho inngår et veddemål som kan avgjøre Kyungs fremtid.
ACT øver igjen, og Kyungs krav blåser liv i gamle konflikter i gruppen. Diguinho ber Carol late som hun er kjæresten hans.