Naruto
Den tolv år gamle Naruto Uzumaki er fast bestemt på å utvikle ninja-evnene sine, og en dag bli "Ho-Kage" og leder av hjembyen sin. Tallrike eventyr og konflikter venter han på veien mot drømmen.