Negative Positive Angler
After a doctor gives Tsunehiro two years to live, and he falls from a bridge, Hana and her crew pull him to safety. They anchor offshore to fish and Tsunehiro catches a huge sea bass in a bout of beginner’s luck. Tsunehiro’s new life begins to unfold!
Negative Angler
After a life of repeated failures, college student Sasaki Tsunehiro has been given two years to live; he slips and falls off a bridge as he's chased down by loan sharks.
When a huge bounty is put on catching a hound shark, all the anglers rush to be the first to catch it; to their surprise, they find Hiro fishing for the shark in an attempt to pay off some of his debts.
Hiro settles into working at the Everymart, but quickly finds himself struggling to understand all the fishing equipment he's responsible for selling.
Hiro gets his first paycheck from Everymart and is immediately dragged to a fishing equipment store, where Hana and Kozue tempt him to make irresponsible financial decisions.