Next Level Chef UK
The First Cook
12 håpefulle kokker står ovenfor tidenes kokkekonkurranse når de kun har sekunder på å skaffe ingredienser, og minutter til å lage ekstraordinære retter.
Denne uken er det familiefavoritter som står for tur, og kokkene får besøk av datteren til Gordon, og matentusiasten Tilly Ramsey.