Nowhere Man
Kapittel 1: The Killing
Ah Quan, Ah Gui og Xiao Sha, medlemmer av Chong He-triaden, blir trukket inn i en grufull forbrytelse og må flykte fra politiet med broren til Ah Gui på slep.
I kjølvannet av kidnappingssaken begynner Ah Quan å få uhyggelige syner. Jiang Jing-fang og barnet hennes går en usikker framtid i møte.
Tian-yous forsvinning skaper et dilemma for Ah Quan og Jing-fang. Noen på utsiden hjelper Ah Quan med en omhyggelig fluktplan.
Vennenes gjenforening trues når inspektør Yang finner bevis i fengselet og presser Bai Lan for informasjon om Ah Gui.
Et spøkelse fra fortiden hjemsøker Ah Quan, som må betale dyrt for å renvaske seg og få sønnen tilbake.